ترند ناخن 2020

ترند ناخن 2020

اگر می خواهید با ترند ناخن امسال آشنا شده و از جدیدترین طرح ها و ترندهای جذاب امسال برای ناخن های خود استفاده کنید و موجب هر چه زیباتر شدن آنها شوید، با ما همراه باشید.

همان طور که میدانید ناخن ها بر روی زیبایی خانم ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد و داشتن ناخن هایی مرتب و شیک بر استایل هر خانوم تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت و به زیبایی او می افزاید و به وی اعتماد به نفس بیشتری را خواهد بخشید.

 در حقیقت این گونه می‌توان گفت که توجه به ناخنها و داشتن ناخن هایی مرتب و زیبا فقط  جنبه زیبایی نخواهد داشت، بلکه جنبه نظم و مرتبی در شخصیت وی را نیز نشان خواهد داد.

خانم های زیبادوست و امروزی در هر سن وسالی که هستند لازم است که به ناخن های خود توجه ویژه ای داشته باشند و از جدیدترین مدل ها و ترند ناخن امسال آگاهی  و اطلاع پیدا کرده تا بتواند با توجه به سلیقه، شخصیت اجتماعی، نوع فرهنگ، شغل و دیگر عوامل بهترین ترند ناخن امسال  را برای خود برگزینند و از زیبایی ناخن های خود لذت ببرند.

 

در سالن زیبایی شیرینا با مدیریت خانم شیرین بهرامی نیا کاشت ناخن با جدیدترین مدل ها و طرح ها صورت می گیرد. در این سالن افراد حرفه‌ای و متخصص با دانش کافی و تجربه ای زیاد ،زیباترین و جدیدترین ترند ناخن امسال را متناسب با انتخاب و سلیقه خود شما، برایتان انجام خواهند داد.

 

 

در سالن زیبایی شیرینا کاشت ناخن با جدیدترین متد ها و روش ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک انجام می شود. همچنین در این مجموعه، برای کاشت و طراحی ناخن، به سلامت و بهداشت ناخن ها توجه زیادی می‌شود و و موارد بهداشتی به صورت کاملاً دقیق انجام می گیرد تا به سلامت ناخن ها و سلامت مشتریان آسیبی وارد نشود.

 

همچنین در این سالن انواع ترند ناخن امسال  با ظریف ترین و زیباترین حالت ممکن طراحی می شود. برای این امر از ناخنکاران حرفه ای و درجه یک آموزش دیده استفاده می گردد.

 

کاشت و طراحی ترند ناخن امسال دست های شما را بسیار زیباتر خواهد کرد. زیرا که طرح‌های سال ۲۰۲۰ فوق العاده جذاب هستند که مورد پسند اکثر خانم ها با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است.

 همچنین ترند ناخن امسال بیشتر نزدیک به طرح های مینیمال و ساده است. این موضوع خبر خوش برای آن دسته از خانمهایی است که، سادگی را در استایل و آرایش خود به عنوان یک اصل قرار داده و علاقه ای به شلوغی و زر برق در استایل، آرایش ، مدل مو و مدل ناخن خود ندارند.

 

در ترند ناخن امسال، ناخن های کوتاه، بسیار جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و همانطور که احتمالاً در بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف دنیا دیدید که از ناخن های کوتاه با طرح های ساده استفاده کرده اند. این امر نیز برای بسیاری از خانم ها که با ناخن های بلند مشکل دارد انتخاب عالی خواهد بود.

اما در کنار مدل های کوتاه و مینیمال و ساده که در ترند ناخن امسال بسیار جایگاه ویژه‌ای داشت؛ انواع طرح های شلوغ تر نیز برای خانم هایی با این سبک سلیقه نیز وجود دارد که آنها می‌توانند از این مدل طرح ها برای ناخن های خود استفاده کنند.

نکته دیگر در طرح های ترند ناخن امسال این است که، طرح های فانتزی بسیاری مثل طرح های شخصیت های کارتونی  و هزاران طرح فانتزی و دوست داشتنی دیگری دیده می شود.

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر و راهنمایی کامل تر، ما در ادامه به انواع ترند ناخن امسال اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های ناخن های امسال آشنا شده و بتوانید بهترین و به روزترین انتخاب را برای خود در نظر بگیرید.

 

 

انواع ترند ناخن امسال

 

طرح ناخن رنگی مینیمال 

این طرح از ناخن برای خانم هایی که به طرح های ساده علاقه دارند و ناخن کوتاه را ترجیح می دهند، انتخاب مناسبی است. این مدل جدیدترین ترندها و طرح ها است که بسیار مورد استقبال واقع شده است.

 



 

طرح ناخن رنگی مینیمال

 

طرح ناخن فانتزی

طرح های فانتزی از جذابیت ترند ناخن امسال است که در هزاران طرح متنوع روی ناخن انجام می گیرد. 

در طرح های فانتزی بسیاری از ایده های فانتزی روی ناخن اجرا می شود. از طرح های گل ها، گیاهان و درخت در طبیعت گرفته تا شخصیت های کارتونی؛ از طراحی نماد برندهای لباس گرفته تا طراحی حیوانات روی ناخن.

 در طرح ناخن فانتزی که دوست داشتنی ترین ترند ناخن امسال بود، می توان هر چیز فانتزی رو با خلاقیت روی ناخن ها انجام داد. نت موسیقی، طرح های عروسک، طرح خوراکی هایی مثل بستنی و بسیاری موارد این چنینی جز دسته ناخن های فانتزی به شمار می رود که بسیار مورد استقبال واقع شده است.

 

 

 







 

طرح فانتزی ناخن                   ترند ناخن امسال فانتزی         ناخن فانتزی ترند امسال

 

 

طرح مشکی و طلایی 

 این ترند ناخن امسال، از سالهای قبل نیز مورد استفاده قرار می گرفته است و همچنان نیز یکی از طرح های پرطرفدار است. این طرح برای خانم هایی مناسب است که شلوغی را در استایل خود ترجیح می دهند و به طرح های کلاسیک علاقه دارند.

 رنگ مشکی و طلایی در کنار یکدیگر فوق العاده است. این ترکیب رنگی نشانه قدرت و تجملات است و  برای مهمانی های شب همراه  با لباس های مجلسی مشکی بسیار عالی خواهد بود. طرح های مشکی  و طلایی بر روی  کاشت ناخن های کوتاه و بلند می تواند انجام  گیرد. اما بر روی ناخن های بلند جلوه  بیشتری خواهد داشت و از زیبایی بیشتری برخوردار است.

 

 

 



 

طرح مشکی و طلایی

 

 

طرح های اکلیلی ناخن

ناخن هایی با طرح های اکلیلی نیز، مورد پسند بسیاری از خانم ها می باشد و از جمله ترند ناخن امسال است که فوق العاده زیبا و چشم نواز است و زیبایی عالی و فوق العاده ای را برای دست ها ایجاد خواهد کرد.

 ناخن  هایی با طرح های اکلیلی خود بسیار متنوع هستند. با مدل اکلیلی می توان هزاران طرح زیبا و جذاب را بر روی ناخن ایجاد کرد.

 در زیر چند نمونه ناخن با طرح اکلیلی مشاهده می کنید.

 

 



 


 

طرح اکلیلی ناخن                               ترند ناخن امسال طرح اکلیلی

 

 

 

 

 

طرح های ناخن پاییزی 

یکی از بهترین ایده ها در طراحی ناخن، ایجاد طرح هایی متناسب با هر فصل خواهد بود، که در میان آنها طرح های پاییزی برای ناخن ها بسیار پرطرفدار است. در این مدل، از رنگ  و طبیعت زیبای فصل پاییز برای  طراحی ناخن الهام و ایده گرفته می شود که بسیار زیبا و فوق العاده است.

 

 



 

طرح های پاییزی ناخن