ترندهای رنگ مو 2020

ترندهای رنگ مو 2020

ترندهای رنگ‌مو 2020 جز پرمخاطب ترین بحث‌ها در حوزه مد و زیبایی می‌باشد. با توجه به اینکه رنگ‌مو می‌تواند بیشترین تاثیر را در چهره افراد بگذارد لذا به این مقوله در آرایشگری توجه ویژه‌ای می‌شود. بروز بودن و زیباتر به نظر رسیدن جز خواسته‌های تمام افراد و مخصوصا خانم‌ها می‌باشد. لذا در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترندهای رنگ‌مو 2020 صحبت نماییم و به نکاتی که در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا در خصوص رنگ‌مو شده است، اشاره کنیم. باید در نظر داشت که رنگ‌هایی همانند شرابی، قهوه‌ای و شکلاتی همواره جز پرمخاطب ترین رنگ‌ها می باشند اما در کنار این موارد ترندهای رنگ‌مو 2020 به موارد متنوع‌تری اشاره می‌نماید که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

آشنایی با ترندهای رنگ‌مو 202:

باید بیان داشت که امروزه تکنیک‌هایی چون بالیاژ بسیار مورد  توجه قرار گرفته‌اند. با این توصیف انتخاب یک رنگ‌مو به عنوان ترند کار دشواری است. در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا بیان شده است که ترندهای رنگ‌مو 2020 اکثرا از این تکنیک که مجموعه‌ای از رنگ‌ها است، تشکیل شده‌اند. در این تکنیک عموما هایلایت‌های رنگی مشاهده می‌شود که با توجه به پایه مو چند درجه روشن‌تر یا تیره‌‍تر هستند. با این توضیح در زیر می‌توانید برخی از رنگ‌های پرطرفداری که بیشتر در سال 2020 استفاده شده‌اند را مشاهده نمایید:

  1. رنگ‌مو برونته زنجبیلی

یکی از مواردی که جز ترندهای رنگ‌مو 2020 قرار می‌گیرد، ترکیب‌های زنجبیلی، قهوه‌ای و بلوند است. این رنگ‌ها با سایه روشن‌هایی در کنار یکدیگر می‌توانند یک ترکیب و ظاهر زیبایی از خود به نمایش بگذارند. البته به نقل از سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا، باید در نظر داشت که در سال 2020 هیچ رنگ تیره یا سنگینی بر روی موها مشاهده نمی‌شود بلکه هدف داشتن موهایی با رنگ های براق و کمی ملایم‌تر و روشن‌تر است. در سبک برونته شما می‌توانید رنگ‌های قهوه‌ای را در تناژهای مختلف مشاهده نمایید که زنجبیلی براق نسبت به سایر رنگ‌ها غالب است.

 



 

آشنایی با ترندهای رنگ‌مو 202:

 

  1. رنگ مو بلوند صدفی

یکی دیگر از ترندهای رنگ‌مو 2020 به رنگ‌های مرواریدی و صدفی اشاره می‌کند. برای اینکه شما بتوانید به این رنگ‌ها دست یابید، لازم است تا با دکلره موهای شما به پایه 10 برسد. در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا شما مطالعه می‌نمایید که این نوع از بلوندها در مقایسه با بلوندهای طلایی نیاز به رنگساژ کمتری دارند و عموما برای فصل سرد سال استفاده می‌شوند.

  1. رنگ‌مو قهوه‌ای شکلاتی:

مورد بعدی که در ترندهای رنگ‌مو 2020 به آن پرداخته می‌شود، رنگ‌های شکلاتی هستند که بیشتر به سمت قرمز کشش دارند و با هایلایت‌های تیره و روشن ادغام شده‌اند. این رنگ جز رنگ‌موهای هیجان انگیز سال 2020 می‌باشد زیرا رنگ قرمز به آن حس گرما و تحرک می‌بخشد. از این رنگ برای فصل‌های گرم بیشتر استفاده می‌شود.

 



 

بررسی ترندهای رنگ‌مو 202

  1.  رنگ‌مو بلوند زرد

قرمز زردآلویی با زرد با هایلایت قرمز از دیگر نمونه‌های ترندهای رنگ‌مو 2020 می باشند که در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا به آن اشاره شده است. در دسته رنگ زردآلویی می‌توان رنگ‌هایی همچون رزگلد، مسی و مواردی از این قبیل را که دارای هایلایت های ملایم هستند، مشاهده نمود.

  1. رنگ‌مو کاراملی:

رنگ کاراملی از جمله رنگ‌هایی است که همیشه مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ برای افرادی که دارای پوست تیره، گندمی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمونه از ترندهای رنگ‌مو 2020 از آنجایی که به رنگساژ نیاز ندارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای محبوبیت بالایی نیز می‌باشند. رنگ‌مو کاراملی برای فصل تابستان جلوه خوبی دارد لذا عموما از این رنگ‌مو برای فصل‌های گرم استفاده می‌شود.

  1. رنگ‌مو بلوند با ریشه های تیره:

در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا، به رنگ‌موی فوق توجه ویژه‌ای شده است. این رنگ توانسته است در سال 2020 نظر مثبت بسیاری از خانم‌ها را جلب نماید. بلوند عموما باعث روشن‌تر نشان دادن صورت و چهره می‌شود، از همین رو برای اغلب اشخاص قابل استفاده است. اما با توجه به اینکه ریشه موها سریعا رشد نموده و موهای طبیعی نمایش داده می‌شوند، لذا از رنگ هایی برای ریشه استفاده می‌شود که دارای رنگ تیره‌تری باشند تا در صورت بلند شدن موها نیازی ریشه‌گیری نباشد.

  1. رنگ‌مو قهوه‌ای روشن:

این رنگ‌مو نیز بین ترندهای رنگ‌مو 2020 دارای طرفداران بسیاری است زیرا تقریبا تمام رنگ پوست‌ها سازگار است. در نظر داشته باشید برای جذابیت بیشتر این رنگ می‌توانید از تکنیک بالیاژ استفاده کرده و آن را با هایلایت‌های روشن‌تر که به رنگ‌های توت‌فرنگی نزدیک هستند، ادغام کنید. به نقل از سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا، رنگ قهوه‌ای روشن جز شیک‌ترین رنگ‌های سال 2020 است.

  1. رنگ‌مو بلوند شنی:

این رنگ نیز جز رنگ‌های پرطرفدار است. بلوند شنی در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. البته باید در نظر داشته باشید که رنگ آن نسبت به تناژ عسلی، ملایم‌تر بوده اما از خاکستری انرژی و گرمای بیشتری دارد. این رنگ مناسب افرادی است که در انتخاب بین رنگ گرم یا سرد دچار تردید شده‌اند.

 



 

بررسی ترندهای رنگ‌مو 202

  1. رنگ‌مو قهوه‌ای موکا:

قهوه موکا به نسبت سایر انواع قهوه دارای رنگ روشن‌تری است اما بین ترندهای رنگ‌مو 2020 جز رنگ‌های تیره محسوب می‌شود. برای این رنگ نیز توصیه می‌گردد که از تکنیک بالیاژ استفاده شود تا زیبایی بیشتر به شخص ببخشد. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که قهوه‌ای موکا برای افرادی که دارای پوست‌های گندمی و تیره هستند، یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود.

  1. رنگ‌مو بلوند عسلی تیره:

آخرین نمونه از ترندهای رنگ‌مو 2020 که در این مقاله بررسی می‌شود، مربوط به بلوند عسلی تیره است. با توجه به توضیحات سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا این رنگ مخلوطی از رنگ‌های عسلی، برونته و بلود می‌باشد. با این توضیح می‌توان دریافت که مجموعه‌ای از هایلایت‌ها با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا این رنگ زیبا را تشکیل دهند. برای افرادی که دارای پایه موهای تیره هستند، این رنگ می‌تواند گزینه خوبی باشد زیرا نیازی به دکلره نموده نمی‌باشد. این رنگ عموما با هایلایت‌های طلایی و عسلی سازگاری بالایی دارد.

جمع‌بندی:

امروزه رنگ‌موهای فراوانی در بازار وجود دارند که افراد با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب می‌کنند. اما این بین بروز بودن موجب می‌شود تا از آخرین ترندها جهت زیبایی بیشتر نیز استفاده شود. در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا می‌توانید همواره از آخرین ترندهای رنگ‌موها و نکات استفاده از آن آگاه شوید.

منابع:

https://www.byrdie.com/hair-color-trends-2020-4779141

https://therighthairstyles.com/category/hair-color/