طراحی ناخن بهاری

طراحی ناخن بهاری

با فرارسیدن فصل بهار فقط شاهد تغییر آب هوا نیستم بلکه استایلهای متفاوتتری توجه‌مان را جلب می‌کند. یکی از این تغییرات سبک طراحی ناخنهاست. در بهار طراحی ناخنها بسیار متنوع‌تر و رنگارنگ‌تر است و دست دیزاینرهای ناخن بسیار بازتر می‌شود برای هنرنمایی. با فصل بهار خانمها سعی می‌کنند به تقلید از بهار ناخنهایشان را گل گلی و رنگی کنند که بسیار زیباست و به نوعی بازی با رنگهاست، می‌توانند طبق رنگ لباسشان طراحی و رنگ لاک خود را تغییر دهند.

سایت سالن زیبایی شیرینا در این مقاله پیشنهادهای قابل توجه ای برای شما عزیزان دارد.

10 مدل طراحی ناخن بهاری

1.رنگ سبز در بهار حق تقدم دارد می‌توانید از این رنگ زیبا به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید و برای جلوه دادن بیشتر طرحهایی به رنگهای مکمل سبز به آن اضافه کنید، و همچنین با ایجاد تناژهای مختلف سبز هر یک از ناخن هایتان را طوری طراحی کنید که هم زیبا شود و هم زیاد شلوغ نشود. ترکیب رنگ سبز و صورتی هم پیشنهاد خوبی برای فصل بهار است.

 

2.برای دیزاین ناخن های خود در فصل بهار به کار بردن رنگ های پاستیلی در طراحی ناخن بسیار بجاست. برای جذابتر شدن ناخن هایتان از اکلیل و نگین هم می توانید استفاده کنید.

 

3. از دیگر ترندهای بهاری، شکوفه‌های درختان است. ابتدا رنگ مناسب پایه ناخن  خود را انتخاب کنید بعد شکوفه‌های بهاری مناسب متن ناخنتان را روی آن دیزاین نمایید.

4.فصل بهار فقط فصل گل نیست بلکه فصل انواع میوه‌های متنوع است یکی از میوه‌های زیبای این فصل  توت فرنگی است که به راحتی می‌توانید از آن ایده بگیرید.

5. در این بین افرادی هستند که در هر فصلی از سال، طرفدار سادگی هستند و به رنگهای خنثی علاقمندند. سالن زیبایی شیرینا برای طراحی ناخن بهاری به شما تناژهایی از رنگهای هلویی را پیشنهاد می‌دهد، برای اینکه در فصل بهار جلوه بیشتری پیدا کند می توانید از طرحهای هندسی برای دیزاین استفاده کنید. البته توصیه ما به شما خانمهای ساده پسند اینست که رنگهای شاد را هم در بهار فراموش نکنید برای مثال رنگ گلبهی ملایم با طرحهای ظریف شکوفه‌های بهاری هم بسیار زیبا می‌شود.

6. ترکیب رنگ های نئونی سبز و آبی و صورتی هم بسیار زیباست.همیشه بدنبال رنگهایی که از یک خانواده هستند نباشید، رنگهای کاملاً متضاد با هم در طراحی ناخن بسیار جذاب می‌شود و نتیجه‌اش بینظیر می‌شود.

7. کروم نیز یکی از لاکهای محبوب برای دیزاین  ناخن است، ترکیب لاک کروم با طرحهای بهاری بسیار زیبا می‌شود. پروانه گزینه خوبی برای بهار است.

8.طرحهای اسلیمی نوعی نقشهای تزیینی به صورت شاخ و برگ درختان، پیچک یا خطوط منظم است که به دلیل تنوع رنگی بالا، انتخاب فوق العاده‌ای برای دیزاین ناخن بهاری می‌باشد.

9. لاکهای شاینی هم برای طراحی ناخن گزینه قابل توجه ای است که با طراحی انواع گل ها زیباتر می‌شود.

10. طراحی شکوفه های ساده هم روی ناخن زیباست در صورتی که این کار را در چند ناخن انجام دهید و باقی ناخن ها را با یک لاک ساده به دلخواه خود رنگ کنید. اگر می‌خواهید گل های پیچیده و درشت را روی ناخن خود طراحی کنید، بهتر است که این کار را روی یک یا دو ناخن انجام دهید.

 

 بهترین رنگ های لاک به سبک بهاری برای طراحی ناخن: سبز، گلبهی، صورتی، جگری، بنفش، زرد و قرمز است که شما می‌توانید با استفاده از این رنگها حال و هوای بهار را به دستهایتان بدهید. در خانه هم برای طراحی ناخن می‌توانید از چسب نواری یا اسفنج و دیگر ابزار مخصوص طراحی استفاده کنید.

اگر از نکات بالا درباره طراحی ناخن بهاری بهره ببرید مطمئنن از نتیجه کار راضی خواهید بود.