طرح‌های شیک ناخن را با ما تجربه کنید

طرح‌های شیک ناخن را با ما تجربه کنید

برای داشتن یک تیپ زیبا و جذاب بایستی بها داد، بهایی از نوع دقت و زمان. برای این که خوش تیپ تر به نظر برسید بایستی به ریزترین مسائل یعنی از طرح‌های شیک ناخن گرفته تا هماهنگی رنگ لباس‌ها با فصول دقت کافی نمود.‌ لازم به ذکر است همان‌گونه که پیش از آغاز هر سال رنگ و مدل لباس‌هایی که قرار است به عبارتی مد شوند اعلام می‌شوند همان‌گونه هم ترند هایی که در بخش‌های متنوع و ریزه‌کاری‌هایی نظیر طراحی ناخن می‌درخشند شناسایی و اعلام می‌شوند.

 



 

طرح‌های شیک ناخن

امروزه طرح‌ها و مدل‌های متنوع و جدیدی از ناخن را می‌توان به ناخن کارها نشان داد و آن‌ها به راحتی آن را بر روی ناخن طراحی می‌کنند زیبایی دست‌های شما را چندین برابر می‌کند. برای داشتن ناخن‌های زیبا با طراحی منحصر به فرد می‌توان به سایت شیرینا با مدیریت شیرین بهرامی نیا رجوع نمود. سال پیش رو سال رنگ‌های ملایم و مدل‌های ساده برای ناخن است. اگر هوادار تیپ‌های ساده هستید به‌کارگیری طرح‌های ساده و رنگ‌هایی که از طبیعت الهام گرفته شده است را به شما به شدت پیشنهاد می‌دهیم.

طرح‌های شیک ناخن مدل فرنچ ساده

فرنچ ساده یکی از پر طرفدارترین طرح‌های شیک ناخن است که همواره جای خاصی را در بین ترند های ناخن برای خود باز نموده است. مهم نیست که به یک مهمانی قرار است بروید یا برای امور روزانه، ناخن‌های زیبا و مزین بخواهید، یک فرنچ ساده می‌تواند فرمی جذاب و زیبا به دست‌های شما ‌دهد. یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های فرنچ ساده به‌کارگیری از رنگ‌های متنوع با مدلی مینیمال است؛ یعنی به وسیله خط‌های نازک رنگی و ساده به دنبال طراحی ناخن‌های خود بروید.

طرح‌های جدید ناخن با ایده ژلیش کروم

 


 

طرح‌های جدید ناخن

امروزه ژلیش ناخن یکی از روش‌های توجه و رسیدگی به ناخن است. این‌گونه طرح‌های شیک ناخن توانسته طرفداران کاشت ناخن را به سوی خود متمایل سازد. خیلی از خانم ها دوست دارند به جای کاشت ناخن، ژلیش به کار ببرند. همان‌گونه که می‌دانید ژلیش یک لایه ژل پایدار و محکم است که با دقت به سایز ناخن‌ها روی ناخن قرار داده می‌شود دوام لاک را به حد چشمگیری افزایش می‌دهد. در این صورت کروم کردن و با کارگیری از رنگ‌های کروم جذابیت ویژه به ناخن‌ها می‌دهد و بدین جهت میزان دوستداران بکارگیری از رنگ کروم در طراحی ناخن روز به روز در حال افزایش می باشند.

طرح‌های شیک ناخن برای عروس

 


 

طرح‌های شیک ناخن برای عروس

اکنون که به دنبال وارسی طرح‌های شیک ناخن هستید مطلوب است چندین مدل از جدیدترین طرح‌های شیک ناخن برای عروس را با هم مورد وارسی قرار دهیم. با اطلاع به اینکه هر شخصی معمولاً دارای سلیقه‌های متفاوتی است بعضی ساده پسند و بعضی هم هوادار مدل‌های پیچیده می باشند. می‌توان بیان نمود که همواره مدل ناخن عروس دست کم یک قدم از دیزاین ناخن در حالت عادی جذاب تر و زیباتر است. برای مثال یکی از معروف‌ترین مدل‌ها در طراحی ناخن به‌کارگیری نگین‌های ریز است.‌ جدیدترین طرح‌های شیک ناخن نگین دار را می‌توان با فرنچ، رنگ ها و مدل‌های شلوغ تر انجام داد.

طرح‌های شیک ناخن فانتزی

اگر تمایل دارید که از تیپ ساده خود فاصله بگیرید و جذابیت قابل توجهی و ویژه ای را به فرم خود بیفزایید می‌توانید از طرح‌های شیک ناخن برای زیبایی دو چندان ناخن‌های خود استفاده نمایید. یکی از طراحی‌های جذاب مدل فانتزی است. در طراحی های فانتزی معمولاً از استیکر های ناخن استفاده می‌کنند که به وسیله آن‌ها می‌توان مدلی زیبا و ویژه را بر روی ناخن‌ها اضافه کرد. زمانی که از طراحی ناخن فانتزی صحبت به میان می‌آید لازم است به دنبال مدل‌های مختلف بروید و پالت رنگی وسیع‌تر و لوازمی نظیر استیکر، مهر و شابلون را به کار ببرید.

طرح‌های جدید ناخن برای ناخن کوتاه

در قدیم هر چه ناخن‌ها بلندتر بود به همان میزان هم جذاب تر بودند، به همین علت همواره اشخاصی که به رسیدگی ناخن‌های خود می‌پرداختند سعی می‌کردند تا اندازه ناخن‌های خود را حفظ کنند یا با بکارگیری از شیوه‌های کاشت ناخن، ناخن‌های بلندی برای خود مهیا می‌ساختند. ولی در امروزه ناخن کوتاه بیشتر طرفدار دارد و مقیاس جذاب بودن و زیبا بودن است. استفاده از ژل دیزاین ناخن کوتاه، فرنچ ساده یا مدل‌های پیچیده نظیر مدل پلنگی با توجه به سلیقه اشخاص قابلیت دیزاین های ویژه روی ناخن کوتاه را مقدور می‌سازد.

طرح‌های جدید ناخن دخترانه

 


 

طرح‌های جدید ناخن دخترانه

طرح‌های شیک ناخن دخترانه معمولاً متنوع بوده و با توجه به نوع مناسبت، طرح لباس و... می‌توان آن را طراحی کرد. امروزه برای هر مناسبتی دخترها ناخن‌های خود را برای جذاب تر شدن دیزاین می‌کنند. برای مثال یکی از معروف‌ترین مناسبت‌ها کریسمس است که اشخاص دوستدار طرح و دیزاین ناخن پیش از رسیدن آن به انجام طرح زیبا اقدام می‌کنند. عناصر زیبا، شیک و رنگارنگ نظیر کاج، بابانوئل، چت ها، کلاه‌های قرمز و سورتمه برای دخترها ناخن‌های زیبایی ایجاد می‌کنند.

طرح‌های شیک ناخن ویژه فصل پاییز

با رسیدن فصل پاییز اکثر بانوان جوان و جذاب دوست دارند سبک آرایش و لباس خود را تغییر دهند حتی علاقه دارند طرح‌های شیک ناخن را برای جذابیت خود بکار بگیرند و به همین جهت ناخن‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فصل پاییز دارای انواع رنگ‌های جذاب و خاصی است که با توجه به آن‌ها می‌توان طرح‌های جدید و زیبایی را برای ناخن‌ها ایجاد نمود. رنگ‌هایی فصل پاییز نظیر نارنجی، توتی، مسی، خاکستر، سبز، مدل‌های زنگ زدگی و رنگ برگ های پاییز می باشند. افزون بر این، رنگ‌هایی نظیر مشکی، طوسی، زرشکی و رنگ‌های نود همواره و در تمامی فصول برای طرح‌های جدید ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.