لمینت و لیفت مژه

لمینت و لیفت مژه

 

این روزها بانوان به تک تک اجزای صورت خود اهمیت می­دهند و برای هر چه زیباتر کردن چهره خود به دنبال روش­های مناسب و مفید هستند یکی از اجزایی که به زیباتر کردن چهره و چشم­ها بسیار کمک کننده است مژه­ها هستند که هر چه ضخامت و بلندی آن بیشتر شود جلوه زیباتری به چشم­ ها می­دهد با متخصصین سالن زیبایی شیرینا بیوتی همراه شوید تا یکی از روش­های بی ضرر و زیباکننده مژه­ها را به شما معرفی کنند:

لمینت و لیفت مژه‌ها

لمینت و لیفت مژه روش دیگری است برای بلند نشان دادن و حالت دادن به مژه که به عقیده برخی از افراد ضرر بسیار کمتری از اکستنشن مژه دارد.

لمینت و لیفت مژه، بهترین روش برای کسانی است که خود مژه­های بلند ولی بدون حالت و افتاده دارند. لمینت و لیفت مژه باعث حالت دادن و پر رنگ­تر کردن آن می­شود. استفاده از ریمل، هم یک روش موقتی است و هم به مرور زمان باعث ریزش مژه­ها می­شود.

لیفت مژه

لیفت مژه از روش­های پر طرفدار است و کسانی که از این روش استفاده می­کنند سراغ روش­های دیگری برای حالت دادن و پرپشت کردن مژه­های خود نمی­روند. و اگر نکات قبل و بعد از لیفت مژه رعایت شود نتیجه­ی بسیار عالی را برای شما به ارمغان می­آورد.

لیفت مژه بدون آسیب رساندن به مژه­ها حالت بسیار زیبا و طبیعی به چشم­های شما می­دهد. این کار به وسیله محلولی انجام می­شود که روی مژه­ها زده و حالت داده می­شود و باعث بالا رفتن مژه­های شما شده و حالت جذاب و بسیار طبیعی به آنها می­دهد.

قبل از انجام لیفت مژه به شما توصیه می­شود که از سرم­های تقویتی مخصوص استفاده کنید تا مژه­های شما تا حد ممکن تقویت و بلند شود و بعد از آن لیفت مژه بسیار زیباتر خواهد شد.

مشاوره با متخصص لیفت مژه

قبل از هر کاری حتما با متخصصین لیفت مژه مشورت کنید. در طی مشاوره از شما سوالاتی درباره استایل مژه­هایی که می­پسندید می­شود مثلاً آیا می­خواهید کل مژه­های خود را به سمت بالا حالت دهید یا فقط دو طرف گوشه چشم و یا نه، شما هر روز از ریمل استفاده می­کنید. در آخر ظاهر نهایی مژه را انتخاب کرده و بعد کار لیفت مژه را انجام دهید. قبل از هر چیز توجه داشته باشید که لیفت و لمینت مژه حتماً باید توسط متخصص این امر انجام شود.

چگونگی مراحل لیفت مژه

ابتدا مژه­ها باید کامل تمیز شود، یک پوشش از جنس سلیکون را بالای مژه و پشت پلک قرار می­دهند و مژه­ها توسط چسب مخصوص به این پوشش سلیکونی چسبیده می­شود. مژه­ها را با استفاده از یک شانه به آرامی مرتب می­کنند و آنها را با یک محلول حالت دهنده آغشته کرده که هیچ ضرری برای چشم ندارد و باعث آسیب به چشم نمی­شود. این محلول در واقع نقش نرم کننده و حالت دهنده را برای مژه­ها ایفا می­کند. مدت 6 تا 12 دقیقه این محلول بر روی مژه­ها قرار می­گیرد. مقدار و مدت گذاشتن محلول بستگی به مژه­های شما دارد؛ اگر زود حالت بگیرد زمان کمتری بر روی مژه­ها قرا می­گیرد و گاهی اینکار باید دو بار انجام شود تا مژه­ها کاملاً شکل بگیرد. بعد از این مرحله باید از لوسیون مخصوص فیکس مژه استفاده شود که باعث نگه داشتن حالت مژه­ها می­شود و مژه­ها را در جای خود ثابت و محکم نگه می­دارد. در برخی اوقات از لوسیون دیگری هم برای تقویت مژه­ها استفاده می­شود که حاوی انواع ویتامین­های تقویت کننده و یا آلوئه ورا و کراتین می­باشد. کل مدت زمان فرایند لیفت مژه فقط یک ساعت می­باشد و تقریباً از 6 تا 7 هفته هم ماندگاری دارد. بعد از این مدت مجدداً می­توانید برای لیفت مژه مراجعه کنید این زمان بستگی به سیکل رشد مژه هر فرد دارد. 24 ساعت اول لیفت مژه ریمل زدن ممنوع است ولی بعد از آن می­توانید از ریمل استفاده کنید.

رعایت نکات بعد از لیفت مژه

توجه داشته باشید که 24 ساعت لیفت مژه بسیار حیاتی است و باید کاملاً مراقبت کنید. از ریمل استفاده نکنید. از رسیدن هرگونه رطوبت به مژه­هایتان خودداری کنید.بعد از 24 ساعت دیگر به مراقبت خاصی نیاز نیست فقط بهتر است از انواع روغن و سرم­های تقویتی برای مژه­های خود استفاده کنید.

لمینت مژه

در واقع لمینت مژه مکمل لیفت مژه می­باشد. و جایگزین بی ضررتری برای اکستنشن مژه است. لمینت مژه باعث ضخامت بیشتر مژه­های بالا رفته و حالت گرفته می­شود که کاملاً طبیعی است. در روش لمینت مژه می­توان از رنگ­های مختلفی استفاده کرد و محصولات خاصی برای ضخیم ­تر کردن مژه­ها بکار می­رود.

چگونگی مراحل لمینت مژه

لمینت مژه روشی است همانند لیفت مژه فقط در مرحله آخر مژه­ها رنگ می­شوند. لمینت مژه تکمیل کننده لیفت مژه است. برخی در لمینت مژه برای ضخامت بیشتر مژه­ها از بوتاکس نیز استفاده می­کنند. در لمینت مژه هم تمام موادی که استفاده می­شود حاوی ویتامین و تقویت کننده است و در آخر به مژه­ها کراتین زده می­شود و پوشش سلیکونی را بر می­دارند. این روش هم حدود یک ساعت زمان می­برد و تا 12 هفته نیز برای شما دوام خواهد داشت. البته باز هم بستگی به دوره رشد مژه­های هر فرد دارد. بهترین زمان برای تجدید لمینت مژه­ها حدوداً بین 4 تا 6 هفته است.

رعایت نکات مراقبت از مژه­ها بعد از لمینت

مانند لیفت مژه در این روش هم باید تا 24 ساعت مراقب مژه­های خود باشید تا خیس نشوند. از مواد آرایشی هم استفاده نشود. تا حدود 48 ساعت هم از پاک کننده­های آرایشی استفاده نکنید و نه به مژه­ها دست بزنید  نه با آن بازی کنید. توصیه می­شود تا یک هفته به مکان­های مرطوب مانند استخر، سونا و یا دریا نروید.

سالن زیبایی شیرینا بیوتی با مدیریت خانم شیرین بهرام‌نیا با رعایت تمام نکات بهداشتی و کادری متخصص، حرفه­ای ترین خدمات مژه را در مکانی امن در اختیار شما عزیزان میگذارد.