معرفی انواع طرح‌های شیک ناخن

معرفی انواع طرح‌های شیک ناخن

مانیکور ناخن و بکارگیری از طرح‌های شیک ناخن و مدل ناخن جدید نه فقط می‌تواند روحیه را به مطلوب‌ترین شکل عوض و تقویت کند بلکه سبب می‌شود تا تیپ و استایل جذاب، زیبا به چشم آید. اگر شما هم جز کسانی هستید که ناخن‌هایی به رنگ صورتی را بیشتر دوست دارید و یا اینکه لاک قرمز را برای جذابیت هر چه بیشتر ناخن‌ها می‌پسندید چه بسا امکان دارد خیلی کم از رنگ‌های دیگر برای طراحی ناخن‌های خود استفاده کرده باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم که این بار اندکی بی پروا عمل کنید و رنگ و طرح‌های ناخن جدید را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که این انتخاب می‌تواند روحیه و حس و حال را به کلی عوض کند و حس خوب و خوشایندی را به همراه داشته باشد.

 



 

طرح‌های شیک ناخن

در کنار مدل‌های متنوعی از طرح‌های شیک ناخن از رنگ‌های خوشایند نیز با ریزه‌کاری‌های ظریف و فانتزی استفاده می‌شود. طرح و رنگ‌های منحصر به فردی وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها طرح مدنظر خویش را انتخاب و جان تازه ای را به ناخن‌های خود القا نمود. برای مشاهده مدل‌ها و طرح‌های زیبا بر روی ناخن می‌توانید به سایت مربوط به سالن آرایش و زیبایی شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی نیا سر بزنید.

طرح‌های شیک ناخن با ریزه‌کاری‌های گرافیکی

جسورانه ترین طرح‌های شیک ناخن را می‌توان ناخن‌هایی با ریزه‌کاری‌های گرافیکی شناسایی کرد. برای اینکه این ریزه کاری‌ها به مطلوب‌ترین صورت ممکن بر روی ناخن‌ها مشاهده شوند مطلوب است  رنگ‌های متضاد به کار برد و یا اگر علاقه ای به بکارگیری از رنگ‌های چشمگیر ندارید می‌توان از رنگ‌های ملایم و خوشایند برای طرح‌های جدید ناخن استفاده کرد.

طرح‌های شیک ناخن به رنگ CD

 


 

طرح‌های شیک ناخن به رنگ CD

 یکی از طرح‌های شیک ناخن به رنگ CD است. این مدل نو و جذاب همواره الهام گیرنده از ناخن هولوگرامی در دهه ۹۰ میلادی بوده است. این مدل ناخن،  رنگ‌های جذاب و خوشایندی دارد و دارای رنگدانه  ویژه ای برای بازتاب نور است و اگر این مدل را بر روی ناخن‌های طبیعی اعمال نمودید نمودی شیک و خیلی جذاب را به ناخن‌ها خواهد بخشید.

طرح‌های شیک ناخن زیگزاگی

احتمالاً طرح‌های شیک ناخن به‌صورت زیگزاگی در دید اول بسیار سخت و دشوار به نظر آید ولی زمانی که بر روی ناخن‌ها ترسیم می‌شود یک مدل شگفت انگیز و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند که برای روزهای تابستانی می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

طرح‌های جدید ناخن/ طرح مرمری

دیزاین ناخن به صورت مرمری یکی از طرح‌های جدید ناخن و همچنین یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها به شمار می‌آید. این طرح جذابیتی خاص را به ناخن‌ها القا می‌کند. مطلوب است این طرح زیبا و دلپذیر را تنها روی یک الی دو ناخن اعمال کنید تا جذابیت آن به بهترین شکل ایجاد شود.

طرح‌های شیک ناخن / فرنچ دوتایی

یکی از طرح‌های شیک ناخن فرنچ دو تایی است. این نوع از طراحی یکی از مدل‌های کلاسیک و بسیار زیبا و جذاب است که جذابیت ناخن‌ها را چند برابر می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم این مدل جذاب را برای یک بار هم که شده تست کنید.

طرح‌های جدید ناخن با فرنچ ناخن رنگی

فرنچ  ناخن  رنگی یکی از طرح‌های جدید ناخن است. فرنچ همواره با رنگ سفید صورت می‌گیرد. اما برای ایجاد طرحی زیبا  و شیک می‌توان از فرنچ ناخن رنگی استفاده نمود.

طرح‌های شیک ناخن با رنگ‌های پاستیلی

 


 

طرح‌های جدید ناخن

بکارگیری از رنگ‌های پاستیلی برای دیزاین ناخن یکی از طرح‌های شیک ناخن به شمار می‌آید و معمولاً یکی از پرطرفدارترین ترند ها است که به هیچ عنوان از مد نمی افتد و همواره زیبایی ویژه ای دارد. رنگ‌هایی نظیر یاسی، نعنایی، لیمویی، آبی روشن  و صورتی معمولاً جزو رنگ‌های پاستیلی می‌باشند که می‌توانید دیزاین ناخن‌ها را به صورت یک رنگ و یا تلفیقی از دامنه متنوع رنگ پاستیلی انجام دهید.

انواع لوازم مورد نظر برای ایجاد طرح‌های شیک ناخن

 


 

لوازم مورد نظر برای ایجاد طرح‌های شیک ناخن

برای ایجاد طرح‌های شیک ناخن معمولاً به ابزار و لوازمی نیاز است که عبارت‌اند از:

فرچه برای گذاشتن نقطه

یکی از ابزارهای مورد نیاز برای طراحی ناخن به شیوه ماهرانه به کارگیری از فرچه برای نقطه‌گذاری روی ناخن  است.

نگین‌های تزئینی

از دیگر لوازمی که برای طراحی ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای انواع متنوعی است نگین‌های تزیینی است. به کارگیری از این نگین‌ها می‌تواند به طراحی اجرا شده بر روی ناخن نمودی زیبا ببخشد.

استیکر برای دیزاین ناخن

از عمده‌ترین ابزار برای ایجاد طرح‌های جدید ناخن به کارگیری از اقسام متنوع استیکر برای تولید نقشه‌های متنوع بر روی ناخن است.

چسب ویژه طراحی ناخن

این گونه از چسب‌های نواری در طراحی ناخن‌ها  بسیار حائز اهمیت می‌باشند.  می‌توان به وسیله این ابزار مدل‌های شیک و زیبایی را بر روی ناخن حک کرد.

دانه فلزی و شیشه ای

از دیگر ابزار مدنظر در طراحی ماهرانه ناخن به کارگیری از دانه‌های فلزی و شیشه ای است که می‌توان به وسیله آن نمایی چند بعدی را به ناخن‌ها بخشید.

اکلیل های درخشان

برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن می‌توان از این مورد نیز به جای لاک‌های اکلیلی استفاده کرد. برای اینکه  اکلیل های درخشان به‌صورت مطلوبی بر روی ناخن واقع شوند می‌توان فرچه های ویژه بادبزنی یا تاپ کت را بکار برد.

اقسام متنوع  لاک

از بارزترین ابزارها در کار طراحی و دیزاین ناخن بکارگیری از لاک‌هایی با رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی است که می‌توان از این چند رنگ برای جذاب تر شدن هرچه بیشتر طراحی استفاده نمود.

مهرهای ویژه ناخن

برای دیزاین و اعمال طرح‌های جدید ناخن می‌توان از مهرهای ویژه این عمل استفاده نمود.

بیس و تاپ کت

برای جلوگیری از آسیب به ناخن‌ها و حفظ تندرستی آن‌ها بایستی موادی به اسم بیس کت به کار برد تا مانع شکنندگی ناخن‌ها  شود. از این مواد نیز می‌توان برای ماندگاری طراحی‌های ناخن استفاده کرد.

سیستم چاپگر ناخن

یکی از شیوه‌های دیزاین ناخن بکارگیری از سیستم چاپگر ناخن است. این سیستم قابلیت ایجاد چاپ انواع طرح و عکس بر روی ناخن را دارد و کار با این نوع دستگاه ها بسیار آسان است.