معرفی جدیدترین انواع هایلایت ها

معرفی جدیدترین انواع هایلایت ها

در سالهای اخیر انواع هایلایت ها برای موها به شدت مورد توجه قرار گرفته است و با استقبال زیادی از طرف خانم ها روبرو شده است. به طوری که بسیاری از بانوان در حال حاضر انواع هایلایت ها را به رنگ ساده ترجیح می دهند.

 هایلایت ها ظاهری فوق العاده و عالی را به موها و در نتیجه  به چهره شما می بخشد. همچنین در کنار زیبایی، چهره شما را کاملا مدرن و متناسب با مد روز می کند؛ زیرا که این روزها هایلایت مو یکی از مدهای پرطرفدار است که معمولا تکراری نمی شود و همواره از جذابیت خاص خود برخوردار است.

 از این رو اگر می خواهید چهره ای زیباتر داشته باشید و از این زیبایی لذت ببرید؛ انواع هایلایت ها را فراموش نکنید و از آن  غافل نشوید.

 فقط این نکته به خاطر داشته باشید که هایلایت مو با رنگ معمولی مو خیلی تفاوت دارد و اگر توسط فردی با تجربه و کار بلد انجام نشود، نه تنها زیبایی برای موها و چهره شما به ارمغان نمی آورد، بلکه می تواند حتی ظاهری بسیار زننده ای را بر روی موها ایجاد کند. از این رو هایلایت مو خود را به افراد متخصص بسپارید و از زیبایی موهای خود لذت ببرید.

در سالن زیبایی شیرینا با مدیریت خانم شیرین بهرامی نیا، پرسنلی کاربلد و با تجربه در زمینه های مختلف آرایشی گرد هم آمده اند تا خدمات متنوع زیبایی و آرایشی را به طور کاملا تخصصی انجام دهند.

 از جمله پرسنل با تجربه در این سالن زیبایی، می توان به افرادی آموزش دیده در زمینه رنگ و مش  مو اشاره کرد که فقط در این حیطه به طور کاملا تخصصی و جداگانه فعالیت می کنند.
 بدین جهت از دانش و تجربه بالایی برخوردار هستند و با این تجربه در کنار آموزش ها و دوره های زیادی که دیده اند؛ خدمات تخصصی رنگ مو از جمله انواع هایلایت ها را با بهترین کیفیت و مطابق با جدیدترین متدهای دنیا و ترندها انجام می دهند.

برای دریافت خدمات تخصصی و دریافت مشاوره های لازم در ارتباط با انواع هایلایت ها می توانید با ما در ارتباط باشید و با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. 

همچنین به منظور ارائه اطلاعات بیشتر در مورد هایلایت مو، در ادامه به انواع هایلایت ها اشاره کرده  ایم. بنابراین با ادامه مطلب همراه ما باشید تا در مورد هایلایت مو و انواع آن برای موهای مختلف با زمینه های رنگی گوناگون، اطلاعات بیشتری را به دست آورید

 

 

آشنایی با انواع هایلایت ها بر روی مشکی

همان طور که می دانید، بسیاری از خانم های ایرانی دارای موهای مشکی هستند. موی مشکی یکی از زیباترین رنگ موها می باشد که بسیاری از افراد به طور طبیعی و خدادادی از آن برخوردار هستند. به دلیل جذاب بودن رنگ موی مشکی به ویژه برای چهره های گندمی ایرانی، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند موهای خود را از حالت مشکی به رنگ روشن تغییر ندهد اما در عوض  با هایلایت هایی زیبا، موهای خود را جذاب  و منحصر به فرد کنند.

 انواع هایلایت ها بر روی مشکیِ، نتیجه ای عالی و فوق العاده خواهد داشت و زیبایی چشم نوازی را بر روی موها ایجاد می کند.

از انواع هایلایت ها بر موهای مشکی می توان استفاده کرد که به شرح زیر است:

 

هایلایت طوسی روی مو مشکی

 هایلایت رنگ های طوسی و یخی بر روی موهایی با زمینه مشکی، یکی از جدید ترین و شیک ترین مدل ها است. اگر موهایی مشکی دارید حتما یکبار هایلایت طوسی روی آن را امتحان کنید و از زیباتر شدن و تغییر بسیار در چهره خود شگفت زده شوید.

 

 

 



 

هایلایت طوسی روی مو مشکی

 

هایلایت  بنفش روی مو مشکی

هایلایت بنفش بر روی موهای مشکی از خاص ترین انواع هایلایت ها است. به خودتان جرات استفاده از رنگ  های خاص را بدهید و با هایلایت بنفش و هایلایت های فانتزی بر روی مشکی، چهره ای متفاوت از همیشه را تجربه کنید. 

 

 



 

هایلایت  بنفش روی مو مشکی

هایلایت عسلی بر روی مو مشکی 

 هایلایت های عسلی روی موی مشکی و به طور کلی روی موهایی با زمینه تیره، از رایج ترین و پرطرفدارترین ها است. این نوع از هایلایت ها هیچ وقت برای شما تکراری نخواهد شد و با آن چهره ای امروزی و خانمانه خواهید داشت.

 

 

 



 

 

هایلایت عسلی بر روی مو مشکی

 

 

 

آشنایی با انواع هایلایت ها مو روشن

 

 بر روی موهایی با زمینه روشن؛ انواع هایلایت ها را می توان به کار برد. از هایلایت های سرد مثل زیتونی، دودی و طوسی گرفته تا هایلایت هایی گرم مثل نسکافه ای، قهوه ای و شکلاتی.

 برخی از خانم ها خود به طور طبیعی موهایی با رنگ روشن دارند و تعداد زیادی از خانم ها نیز  تمایل دارند که رنگ موهای تیره خود را روشن کنند و از هایلایت هایی روشن نیز برای آن استفاده کنند؛ چیزی که این روزها در مو و چهره بسیاری از خانم ها می بینید.

 خوبی هایلایت ها روی مو روشن این است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشگی تازگی خواهد داشت. مزیت و حسن دیگر این نوع از انواع هایلایت ها این است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و می توان برای موها، رنگ و هایلایت های مناسب متنوعی را با توجه به رنگ پوست و نوع چهره انتخاب کرد. 

در زیر چند نمونه از هایلایت های روشن را مشاهده می کنید.

 

 







 

 انواع هایلایت مو روشن

 

حرف آخر

هایلایت و مش مو و به طور کلی خدمات مرتبط با رنگ مو، حوزه ای بسیار گسترد  و تخصصی است که ارائه اطلاعات کامل در مورد آن در یک  مقاله نمی گنجد و از حوصله خواننده خارج است. زیرا که این امر نیاز به سالها آموزش و تجربه دارد.

 انواع هایلایت ها بسیار متنوع است تصاویر به کار رفته در این مقاله،تنها چند نمونه از هایلایت های مو است که روی موها انجام می گیرد.  برای هایلایت ها و رنگ موها، صدها و هزاران مدل و تنوع وجود دارد که می تواند روی موها ایجاد گردد.

 همچنین برای انجام هایلایت و مش مو، روش ها و شیوه های مختلفی به کار گرفته می شود. از این رو سپردن این کار به یک فرد با تجربه می تواند بهترین  نتیجه را داشته باشد و بدون هیچ گونه آسیبی، زیباترین موها را برای شما به ارمغان آورد.