کاشت ناخن بهاری را با ایده‌های متنوع و جذاب تجربه کنید

کاشت ناخن بهاری را با ایده‌های متنوع و جذاب تجربه کنید

کاشت ناخن بهاری را با ایده‌های متنوع و جذاب تجربه کنید

کاشت ناخن بهاری در فصل بهار می‌تواند جذابیت زیادی را برای ناخن‌های شما به وجود آورد. بسیاری از خانم‌‌ها برای اینکه کاشت ناخن را انجام دهند، طرح‌های مناسبتی مانند شب یلدا، عید نوروز یا فصل بهار را انتخاب می‌کنند. واقعیت امر این است که این طرح‌ها با توجه به جذابیت و زیبایی‌هایی که در طراحی ناخن ایجاد می‌کنند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. ضمن اینکه مناسبتی هستند و مانند سایر موارد مناسبتی از جلوه و شکوه بیشتری نیز برخوردار هستند.

کاشت ناخن بهاری با توجه به فرم انگشت

 البته ما به شما توصیه می‌کنیم پیش از اینکه کاشت ناخن بهاری را انجام دهید، ابتدا فرم انگشتان، زمان انجام کاشت ناخن و صدف ناخن خود را نیز مدنظر قرار دهید. همچنین سلیقه شخصی شما نیز در انتخاب طرح از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. کاشت ناخن بهاری در فصل بهار طرفداران بسیاری دارد. چرا که امکان بهره‌مندی از رنگ‌‌های متنوع و شاد را فراهم می‌کند. همچنین تنوع طرح قابل توجهی نیز دارد.

اهمیت انتخاب مدل و طرح کاشت ناخن

 انتخاب طرح مناسب برای طراحی و کاشت ناخن می‌تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. مثلاً اگر این طرح را با دقت و تمرکز انتخاب کرده باشید، با نوع استایل، سلیقه، رنگ‌هایی که برای لباس‌های روزمره استفاده می‌کنید و غیره تطابق کامل دارد. این مسئله نشان می‌دهد که شما فردی خوش تیپ هستید و به ظاهر خود اهمیت می‌دهید. توجه داشته باشید هر چیزی که به‌عنوان زیبایی به ظاهر شما اضافه می‌شود، باید با استایل ظاهری شما نیز هماهنگ باشد. در این صورت زیبایی شما را بیشتر می‌کند و باعث جلوه و شکوه بیشتری نیز خواهد شد.

 در مواردی که کاشت ناخن بهاری را بدون توجه به استایل خود انجام می‌دهید، مدل انتخابی شما هماهنگی لازم را با استایل‌تان ندارد. به همین خاطر ناخن‌های شما به اندازه کافی زیبا نخواهند بود و جلوه چندانی نیز به همراه ندارند.

امروزه کاشت ناخن بهاری به کمک مواد و روش‌های مختلف انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که در این کاشت مدنظر قرار می‌گیرد، سلیقه مشتری است. در واقع این موضوع می‌تواند اهمیت قابل توجهی در انتخاب طرح مناسب برای کاشت ناخن بهاری داشته باشد.

 فرم ناخن‌ها نیز در چند دسته کلی تابوت، بیضی، مربعی بادامی و گرد طبقه‌بندی می‌شود. هر کدام از این مدل‌های کاشت به گروه خاصی از ناخن‌‌ها تعلق دارد. بنابراین مدل کاشت ناخن با توجه به سلیقه مشتری و نوع فرم ‌ناخن انتخاب می‌شود. اگر ناخن شما از نوع صدفی کوچک یا عریض باشد، همچنین انگشتان کشیده و گوشتی داشته باشید، تمام این ویژگی‌ها می‌تواند تفاوت مهمی در جلوه کاشت ناخن بهاری بر روی ناخن‌های شما داشته باشد. واقعیت امر این است که شما باید بدانید کدام مدل و سبک طراحی با توجه به صدف و فرم ناخن‌های شما مناسب است.

معرفی ایده‌های جذاب کاشت ناخن بهاری

 طرح‌های منحصر به فرد و خاص برای کاشت ناخن بهاری گزینه بسیار مناسب هستند. در واقع در این نوع طرح‌هااز جلوه‌های هنری و جلوه‌های طبیعی مانند برگ و گل و غیره بسیار کمک گرفته می‌شود. افرادی که عاشق فصل بهار هستند، از طرح‌های این چنینی بسیار استقبال می‌کنند. چون این طرح‌ها علیرغم سادگی بسیار جذاب هستند و تنوع طرح و رنگ زیبایی نیز دارند. از طرفی هماهنگی شما را با فصل بهار بیشتر می‌کنند و جلوه بیشتری می‌توانند داشته باشند.

 اگر قرار باشد کاشت ناخن بهاری در مواقع دیگری از سال به غیر از فصل بهار انجام شود، طبیعتاً در این حد جذاب و باشکوه نخواهد بود.

طرح مینیمال و فرنچ ساده

فرض کنید شما فردی هستید که تمایل دارید کاشت ناخن بهاری را به شکل جذابی انجام دهید و از طرح‌های مینیمال و ساده استقبال می‌کنید. طرح‌های مینیمال ناخن می‌تواند برای افرادی که سادگی را در عین زیبایی می‌پسندند، گزینه بسیار مناسبی باشد. زمانی که این مدل را برای کاشت ناخن بهاری انتخاب می‌کنید، یک زیرسازی ساده برای ناخن‌های شما انجام می‌شود و در ادامه سر ناخن‌های شما به شکل مناسبی طراحی و دیزاین خواهد شد. البته اگر رنگ‌های گرم و شاد استفاده کنید، طرح انتخابی شما برای کاشت ناخن بهاری جذاب‌تر می‌شود. چرا که با انتخاب رنگ‌‌های شاد و گرم می‌توانید آرایش ناخن خود را با هر لباس و آرایشی ست کنید.

ناخن‌هایی می‌توانند از ایده فرنچ ساده و مینیمال کمک بگیرند که دارای فرم مربعی هستند. این الگو باعث می‌شود که دستان شما کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

همان طور که می‌دانید مدل‌های متنوعی برای فرنچ‌ ناخن پیشنهاد می‌شود. بعضی از افراد نیز به اشتباه چنین تصوری دارند که فرنچ دیگر از مد افتاده و مانند قبل جذابیت ندارد. با این حال این افراد هنوز هم به طرح‌ها و دیزاین‌هایی برای کاشت ناخن بهاری تمایل دارند که با سایر آرایش‌ها و میکاپ‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند. واقعیت این است که فرنچ یک مدل طراحی ناخن متنوع است که امکان پیاده کردن ایده‌های مختلف بر روی آن وجود دارد. از طرفی این نوع زیباسازی علی‌رغم جذابیت و زیبایی بسیار ساده است و امکان ست شدن با سایر پوشش‌ها را دارد.

فرنچ کج و کاشت ناخن بهاری

 نحوه کشیدن خط فرنچ کاملا سلیقه‌ای است. این خط ممکن است به شکل مورب به قسمت انتهایی ناخن اضافه شود. همچنین ممکن است طراحی مربوط به سر ناخن باشد. برای فرنچ کج و طراحی کاشت ناخن بهاری ما به شما توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌های ملایم کمک بگیرید. چرا که این رنگ‌‌ها جذابیت ناخن‌های شما را بیشتر می‌کنند.

فرنچ پهن

فرنچ طرح‌دار و عریض برای افرادی مناسب است که تمایل دارند کاشت ناخن بهاری را با ایده‌های به روز تجربه کنند. اگر این فرنچ با رنگ‌های بهاری انجام شود، به مراتب جذابیت بیشتری برای ناخن‌های شما خواهد داشت.

کاشت ناخن بهاری با طراحی سر ناخن

ممکن است شما تمایل داشته باشید که بیشترین تزیین را بر روی سر ناخن انجام دهید. در این میان ایده‌های کاشت ناخن بهاری نیز طرفداران خاص خود را دارد. ممکن است ایده تزیینی شما برای سر ناخن یک قلب، گل یا هر نوع شکل هندسی جذاب باشد. معمولا خانم‌‌های جوان از این نوع شیوه طراحی بسیار استقبال می‌کنند.

 اگرچه طراحی ناخن به شیوه‌‌های مختلف طرفداران بسیاری دارد اما برخی از افراد نیز همچنان طرح‌های ساده‌تر را برای کاشت ناخن انتخاب می‌کنند. به‌عنوان مثال طرح‌های تک رنگ در هر نوع مدل طراحی ناخن همواره مورد توجه قرار می‌گیرند. برای این کار می‌توانید از رنگ‌هایی نظیر تناژ صورتی و غیره استفاده کنید. چرا که رنگ صورتی پیوند عمیقی با فصل بهار دارد و شکوفه‌های بهار را به‌خوبی تداعی می‌کند. از طرفی این طراحی کاملاً مینیمال و ساده است و در عین حال جذابیت لازم را نیز به همراه دارد.

طراحی ناخن با رنگ‌های پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی نیز برای کاشت ناخن بهاری گزینه بسیار مناسبی هستند. این رنگ‌ها با روحیه افراد مختلف سازگاری دارند. ضمن اینکه برای تناسب با فصل بهار نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. دختران جوان و کم سن و سال از ایده‌های کاشت ناخن با رنگ‌های پاستیلی بسیار استقبال می‌کنند.

برای تجربه طراحی ناخن با ایده‌های مناسب بهاری می‌توانید از خدمات سالن زیبائی شیرینا بیوتی با مدیریت سرکار خانم شیرین بهرامی نیا بهره‌مند شوید. در این صورت از تجربه بی‌نظیر کاشت ناخن بدون عوارض بهره‌مند خواهید شد.