آشنایی با طرح های شیک ناخن برای زمستان

آشنایی با طرح های شیک ناخن برای زمستان

برای دیزاین ناخن برای هر فصلی می توانید از رنگ های متنوعی استفاده کنید و به وسیله این رنگ ها طرح های شیک ناخن را طراحی کنید. به این وسیله بر روی ناخن هایتان طرح های جذاب و زیبایی را خلق نمایید. به عنوان مثال برای زمستان می توان از طرح های متعدد و زیبایی نظیر دانه برف استفاده کرد. برای این طرح می توان سطح ناخن را تیره یا روشن کرد. پس از آن به وسیله نگین های تزیینی می توان این مدل را جذاب تر کرد.

انواع طرح های شیک ناخن مختص زمستان

اگر چندین لاک در رنگ های مطلوب زمستانی را دسترس دارید، پس حالا وقت آن است تا تحولی زیبا در ناخن های خود اعمال نمایید. در زیر مدل هایی از طرح های شیک ناخن برای زمستان ارائه شده است که می تواند به شما در انتخاب بهترین مدل طراحی ناخن کمک کند.

•طرح ناخن گرادیان قرمز زرشکی

این نمونه مانیکور جذاب متشکل از لاک قرمز متالیک است.

•طرح ناخن مرمری

تلفیق اقسام رنگ های گرم قهوه ای و سفید زمستانی که طرح شگفت انگیز مرمری را بر روی ناخن هایتان ایجاد می کند.

•طرح ناخن گورخری

یکی از انواع طرح های شیک ناخن در زمستان مدل مرمری است. این مدل را طرح گورخری در رنگ هلویی می توان تشریح نمود که به راحتی می تواند سبب روشن شدن دست هایتان در زمستان های تیره شود.

•مدل ناخن نئونی

یکی دیگر از انواع مدل های ناخن زیبا، طرح ناخن نئونی است. در واقع این مدل نشان دهنده آن است که استفاده از این طرح و بکارگیری از رنگ های برجسته ‌و روشن تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه می توان در زمستان هم از چنین رنگ هایی نیز استفاده کرد.

•مانیکور آبی کاربنی

تلفیق رنگ آبی کاربنی با هلویی کرمی کم رنگ می تواند یک مدل ناخن انتزاعی را ایجاد نماید.

•مدل ناخن انتزاعی

 این نوع از طرح های شیک ناخن، رنگ ها و شکل های هندسی متنوع را با هم تلفیق می کند. نه فقط یک مدل ابداعی ایجاد خواهد شد بلکه مبدل به یک مدل خاص می شود.

•مدل ناخن دبل فرنچ

از دیگر طرح های شیک ناخن می توان به مدل ناخن دبل فرنچ اشاره نمود. این مدل جز طرح های بسیار منحصر به فرد و ایده آل زمستان می باشد.

•طراحی ناخن ژله ای

این مدل هم یکی دیگر از طرح های جدید فرنچ ناخن می باشد که به علت به کارگیری از لاک براق ناخن نمودی ژله ای شکل در آن ایجاد می کند.

•مدل ناخن صورتک

این مدل به همراه یک تم آبی خیلی پر رنگ، پایه مطلوبی را برای ایجاد یک صورتگری هنری در قالب چهره فراهم می آورد.

•مدل ناخن حبابی

این مدل ناخن حبابی با بکارگیری از لاک ژله ای و مایع ظرفشویی تهیه شده و فرمی بسیار زیبا ایجاد می کند.

•طراحی ناخن بمب اکلیلی

با بکارگیری از روشن ترین و براق ترین لاک های اکلیلی و ایجاد آن بر روی یک تم تیره می توان این مدل ناخن جذاب را تولید کرد.

•مدل ناخن پلنگی

در این نوع مانیکور مدل پلنگی با تکنیکی خاص و نوین با کمک رنگ صورتی ایجاد می شود.

•طراحی ناخن پوست ماری

از دیگر انواع طرح های شیک ناخن می توان به مدل ناخن پوست ماری نیز اشاره نمود. یکی از طرح های ویژه و زیبا برای فصل زمستان می باشد.

•دیزاین نقطه نقطه

نقطه های نقره ای بر روی تم خیلی تیره نه فقط یکی از تلفیق های شیک برای طراحی زمستانه است بلکه دیزاین آن بر روی ناخن هم بسیار راحت است.

طرح های شیک ناخن زمستانی با لاک سفید و سورمه ای

یکی از نگرانی بانوان پس از انتخاب مدل ناخن، به طرح های جدید ناخن مربوط می شود. این که چه طرحی برای چه مدلی مناسب است و یا چه رنگ لاکی انتخاب کنند که با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. برای این کار بهتر است به سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی نیا رجوع نموده تا متناسب با هر فصل و رنگ پوست مدل و طرح های متنوعی را ارائه دهد.

لاک تیره مات و یا براق یکی از مطلوب ترین گزینه های منتخب برای فصل زمستان می باشد. این نوع از رنگ های تیره را می توان با رنگ روشن یا سفید تلفیق نمود تا فرم زمستانی جذابی را برای شما ایجاد کند. بکارگیری از نمونه دانه های برف و نیز دیزاین ناخن برجسته که فرمی مشابه بافت دارد می تواند این طراحی زمستانی را کامل کند.

طرح های جدید ناخن برفی با لاک کرمی

پیش از معرفی طرح های جدید ناخن لازم است بدانید که تعیین طراحی مطلوب فقط به علاقه شخصی فرد وابسته است و بهتر است برای خشنودی قلبی از رنگ هایی که به پوست دست هماهنگی دارد را انتخاب کنید. نوین ترین دیزاین ناخن حاوی مدل های یک رنگ و کاملا ساده می باشد.

برای پایه بر روی ناخن های خود لاک کرمی بزنید و پس از آن با به کارگیری از لاک دیزاین سفید و پولک های دیزاین زمستانی، ناخن های خود را زیباتر نمایید.

طرح های شیک ناخن زمستانه با لاک صورتی

طرح های شیک ناخن زمستانه متاثر از رنگ سفید برف، درختان خشک و پوشیده از برف می باشند. این فصل دارای ایده های منحصر به فرد برای دیزاینی زیبا است که با اندکی خلاقیت می توان شیک ترین طراحی را برای ناخن ایجاد کرد. رنگ های بکار برده شده در زمستان معمولا رنگ سرد و مات می باشند.

به کارگیری از برچسب های دیزاین ناخن که با فصل سرد زمستان هم خوانی مطلوبی دارند نیز می تواند به آسانی یک دیزاین ناخن زمستانی را ایجاد کند.

طرح های جدید ناخن زمستانه با لاک مشکی

با بکارگیری از متد ها و روش های شوگر افکت به راحتی می توان نمونه برفی مورد نظر را بر روی ناخن ها اعمال نمود. این طراحی برفی را بایستی به همراه یک لاک تیره بکار گرفت تا جذابیت و شیک بودن آن بیشتر و بهتر به چشم آید.

طرح های شیک ناخن زمستانی با بکارگیری از لاک قرمز

برای ایجاد طرح های شیک ناخن، لاک قرمز یکی از مطلوب ترین گزینه ها برای کلیه فصل های سال می باشد. یک دیزان به شکل میوه تابستانی که بصورت یخ زده و برفی است هم می تواند جذابیت دیزاین ناخن فصل زمستان را دو چندان و کامل نماید.

طرح های جدید ناخن زمستانی با لاک مشکی

برای ایجاد طرح های جدید ناخن در زمستان می توان از رنگ های تیره مخصوصا لاک مشکی استفاده کرد. طراحی ناخن جذاب و برفی به همراه لاک مشکی که با بکارگیری از لنز ناخن ایجاد می شود طراحی ویژه و خاصی را برای ناخن ها به وجود می آورد.