ترند ناخن های زمستانی 2020

ترند ناخن های زمستانی 2020

ترند ناخن‌های زمستانی و با‌خبر شدن از آنها می‌تواند استایل جذاب و شیک شما را در فصل زمستان تکمیل نماید. هر ساله در دنیای مد و فشن ترند ناخن‌های زمستانی علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جلب می‌نماید تا همواره از آخرین مدل ها روز باخبر شوند. این ترندها به طراحان مد و فشن کمک می‌نمایند تا بهترین دیزاین را برای سلبریتی‌ها و طراحی‌های خود داشته باشند. با این توضیح؛ سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا همواره بروزترین و زیباترین ترند ناخن‌های زمستانی را به اطلاع همه دوست‌داران این مورد می رساند و ایده‌های جالبی جهت دیزاین ناخن‌ها بیان می‌دارد. در همین راستا در این مقاله برخی از ترند ناخن‌های زمستانی 2020 معرفی شده‌اند.

 



 

آشنایی با ترند ناخن‌های زمستانی:

 

آشنایی با ترند ناخن‌های زمستانی:

اگر جز علاقه‌مندان به دنیای مد و فشن باشید، قطعا ترند ناخن‌های تابستانی را با مواردی همچون رنگ‌های گرم و دیزاین میوه‌ها می‌شناسید. اما در ترند ناخن‌های زمستانی عموما از موارد دیگر مانند اکلیل، زیورآلات سه بعدی و غیره استفاده می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین دیزاین را برای ناخن‌های خود در فصل زمستان داشته باشید، لازم است تا به موارد زیر دقت کنید.

  • ناخن‌های مینیمال:

با توجه به تحقیقات و نکات آموزشی که در سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا وجود دارد، می‌توان متوجه شد که برای فصل زمستان و پاییز، ناخن‌های مینیمال گزینه خوبی خواهند بود. این نوع از ناخن‌ها به عنوان ترند ناخن‌های زمستانی دارای رنگ‌های یک دست همچون آبی، مشکی، خاکستری و غیره می‌باشند که برای محیط‌های رسمی نیز کاربرد بسیاری خواهند داشت.

  • طرح‌های نصفه:

از دیگر نمونه‌های ترند ناخن‌های زمستانی، می‌توان به مواردی اشاره نمود که دارای طرح‌های نصفه هستند. این نوع ناخن‌ها علاوه بر اینکه بسیار ساده می‌باشند، ظاهری شیک دارند و می‌توان هرگونه طرحی را بر روی آنها پیاده‌سازی کرد. معمولا گروه سنی جوان از این مدل‌ها بهره می‌برند. یکی از مدل‌های پرطرفدار از دید سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا، مدل‌های ضربدری است.

 



 

معرفی ترند ناخن‌های زمستانی

  • طرح های خطی:

برای زمستان، نمونه‌هایی از طرح‌ها که به صورت خط‌دار بوده و عموما برای ایجاد این خط‌ها از رنگ‌های مینیمال استفاده می‌شود، انتخاب خوبی خواهند بود. معمولا در اینگونه از طرح‌ها، بر روی رنگ پایه، یکسری خطوط موازی به رنگ نقره‌ای درج می‌شود. البته باید در نظر داشت که این خطوط می‌توانند هرگونه طرحی داشته باشند.

  • طرح‌های متالیک:

از دیگر نمونه‌های ترند ناخن‌های زمستانی می توان به طرح‌های متالیک اشاره نمود. در اینگونه از طرح‌ها معمولا از رنگ‌های براق یا اکلیلی استفاده می‌شود. گاها برای اینکه ناخن شما دارای ظاهر بهتری باشد، بر روی آن از پودرهای براق کننده نیز استفاده می‌گردد.

  • استفاده از زیورآلات تزئینی:

نکته جالبی که سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا به آن اشاره می‌کند، این مورد است که برای دیزاین ناخن‌ها در فصل پاییز و زمستان، می‌توان از اکسسوری‌ها تزئینی استفاده نمود. عموما علاقه‌مندان به فشن از انواع زنجیزهای تزئینی برای این مورد استفاده می‌کنند.

  • لاک زدن به صورت تک انگشتی:

در ترند ناخن‌های زمستانی، دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. گاها مشاهده شده است که از لاک‌های تک انگشتی استفاده می‌شود که عجیب ولی جذاب خواهند بود. رنگ‌های خاص همچون طلایی یا رنگ‌های گرم همانند قرمز می‌توانند انتخابهای خوبی برای این سبک باشند.

نکات مهم از ترند ناخن‌های زمستانی:

اگر قصد دارید که یک دیزاین متفاوت ولی جذاب برای ناخن‌های خود داشته باشید، لازم است تا به نکات کلیدی در این حیطه توجه کنید. این موارد در زیر لیست شده اند:

  • اکلیل را فراموش نکنید. یکی از نکات کلیدی در انواع ترند ناخن‌های زمستانی، توجه به این مهم است که پایه رنگ لاک شما باید خنثی باشد. در این راستا رنگ‌هایی همانند صورتی کمرنگ یا سفید انتخاب‌های خوبی خواهند بود. سپس می‌توانید بر روی آنها از پودر اکلیل استفاده کنید تا جذابیت دست‌ها و ناخن‌های خود را افزایش دهید. این نوع دیزاین یک طراحی لاکچری محسوب می‌شود.
  • سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید. در اکثر نمونه‌های ترند ناخن‌های زمستانی، شما طراحی شلوغی را مشاهده نمی‌کنید. در همین راستا می‌توانید از یک لاک ساده استفاده نمایید و تنها بر روی یکی از ناخن‌ها از طرح‌های زمستانی همچون برف، آدم‌برفی و مواردی از این قبیل بهره ببرید. این مورد برای خانم‌های شیک‌پوش و جذاب توصیه می‌شود.
  • انتخاب لاک سبز می تواند گزینه خوبی باشد. شاید شما هم به ناخن مدل بالرین علاقه داشته باشید. در این صورت استفاده از رنگ‌هایی همچون سبز چمنی یا سبز لجنی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این گزینه برای مهمانی‌هایی که در شب‌های زمستانی برگزار می‌شوند یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

 



 

آشنایی با ترند ناخن‌های زمستانی

  • بنفش، یک رنگ زمستانی عالی خواهد بود. یکی از رنگ‌های پرکاربرد در ترند ناخن‌های زمستانی، رنگ بنفش یخی است. این رنگ به راحتی یک فضای سرد و زمستانی ایجاد می‌نماید که به دست زیبایی فوق العاده‌ای القا خواهد نمود. برای اینکه رنگ فوق را به رنگ مدنظر خود نزدیک نمایید می‌توانید آن را با رنگ‌هایی نظیر صورتی و سفید ادغام کنید. اگر قصد دارید که دیزاین شما بی‌نقص باشد، به توصیه متخصصان سایت شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی‌نیا، از کمی پودر اکلیل استفاده کنید.
  • رنگ‌های سفید و طلایی می‌توانند به دستان شما زیبایی چشم‌نوازی ببخشند. اگر جز افرادی هستید که زمان لازم برای دیزاین ناخن یا لاک زدن آنها ندارید، پیشنهاد می‌شود که از جادوی رنگ‌ها استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید برخی از ناخن‌های خود را با رنگ سفید و برخی دیگر را با رنگ طلایی رنگ‌آمیزی نمایید. این نوع طراحی در عین ساده بودن، بسیار شیک است و از دور جلوه بهتری نیز خواهد داشت.
  • یکی از مواردی که در انواع نمونه‌های ترند ناخن‌های زمستانی می‌توان مشاهده نمود، استفاده از برق ناخن است. لذا پس از هر نوع لاک یا طرحی که استفاده می‌نمایید، حتما در انتهای کار از یک براق‌کننده بر روی ناخن خود بهره ببرید تا جذابیت کار شما بیشتر شود.
  • طرح مرمر یک انتخاب بینظیر برای فصل زمستان است. اگر یک طراحی خاص مد نظر است، در برخی از ترند ناخن‌های زمستانی، می‌توان طرح های مرمر را مشاهده کرد. در این طرح ها، ابتدا بر روی ناخن یک لاک سفید زده می‌شود و سپس به کمک یک قلمو طرح مرمر پیاده‌سازی می‌گردد. این گزینه برای روزهای برفی بسیار جذاب است.

منابع:

https://www.thetrendspotter.net/winter-nail-colors-and-designs/

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g33443293/winter-2020-nail-trends/