طرح‌های شیک ناخن متناسب با هر موقعیت

طرح‌های شیک ناخن متناسب با هر موقعیت

طرح‌های شیک ناخن متنوع و گوناگون می‌باشند که می‌توان با ملاحظه به نوع سلیقه و علایق خود مطلوب‌ترین مدل را برگزید. مدل‌های فرنچ، گل‌دار، رنگ‌های ملایم، رنگ‌های جیغ و یا... هر یک برای زمان‌، مکان و موقعیت‌های ویژه ای مطلوب هستند.

 



 

طرح‌های شیک ناخن

مطلوب است برای ایجاد حسی دلپذیر رنگ‌هایی را بکار بگیرید که با پوست دست هم‌خوانی داشته باشد. طرح‌های بسیاری هستند که می‌توان در خانه با لوازم پیش پا افتاده  بر روی ناخن طراحی نمود و یا اینکه می‌توان برای انجام طراحی پیچیده تر نزد طراحان ماهر رفت. برای ایجاد طرح‌های جدید ناخن می‌توانید به سایت مربوط به سالن آرایش و زیبایی شیرینا به مدیریت شیرین بهرامی نیا مراجعه کنید.

طرح‌های شیک ناخن  ساده

 


 

طرح‌های شیک ناخن  ساده

بایستی به این نکته توجه نمایید که طرح‌های شیک ناخن بسیاری وجود دارند اما همه ما بر این واقف هستیم که زیبایی و جذابیت همیشه در سادگی است پس اگر در پی مدل‌های زیبا، جذاب و شیک هستید تعیین مدل ناخن ساده و یک رنگ بسیار مطلوب و خوشایند است. مدل ناخن ساده عبارت‌اند از:  طراحی‌های تک رنگ( قرمز، صورتی سبز، آبی، مشکی بنفش و...) اقسام فرنچ رنگی و  سفید طراحی‌هایی که فقط برای یک الی دو ناخن  به کار برده می‌شود.‌ در این صورت شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود طرح مدنظر را بر روی ناخن اجرا کنید.

طرح‌های شیک ناخن مجلسی

 


 

طرح‌های شیک ناخن مجلسی

از طرح‌های شیک ناخن می‌توان به طرح مجلسی اشاره نمود که این طرح معمولاً به مدل‌های غیر فانتزی که در انواع رنگ‌های تیره که  اکثراً شخص با لباس خود، آن را ست می‌کند  گفته می‌شود‌ طراحی‌های گل، فرنچ، رنگ‌های ویژه از محبوب‌ترین دیزاین مجلسی به حساب می‌آیند.

طرح‌های شیک ناخن به وسیله ژلیش

به طور کلی طرح‌های شیک ناخن توسط ژلیش تنوع بیشتری  نسبت به لاک‌های معمولی دارد. چرا که به آسانی می‌توان کلیه طراحی‌های ماهرانه و حتی دشوارترین نوع آن نظیر دیزاین آب رنگی ، مینیاتوری، دیزاین چهره و هر طرح دیگر  را به آسانی روی ناخن حک کرد. ولی دو مسئله که دارای اهمیت است این است که نخست لاک ژل فقط با سیستم ال ای دی قابل خشک شدن است و نیز هزینه بیشتری به نسبت لاک‌های دیگر بایستی پرداخت کرد.

اگر ناخن‌های ساده و بی رنگ شما دیگر کسل کننده می‌باشند و دوست دارید تحولی زیبا در ظاهر دست‌های خود ایجاد کنید مطلوب‌ترین کار تعیین طرح‌های شیک ناخن در یک آرایشگاه حرفه‌ای است. چنانچه فاقد ناخن کاشت هستید به هیچ وجه نگران نباشید چرا که می‌توانید روی ناخن‌های خود از لمینیت ، مانیکور و ژلیش  استفاده کنید.

طرح‌های شیک ناخن زمستانی

 


 

طرح‌های جدید ناخن

از دیگر انواع طرح‌های شیک ناخن می‌توان به طرح زمستانی اشاره نمود. این گونه مدل معمولاً دارای عناصر موجود در این فصل است به عنوان مثال دانه‌های برف، آدم برفی و... اگرچه می‌توان از طرح‌ها و مدل‌های متنوع دیگری برای طراحی ناخن استفاده نمود و هیچ قانونی برای اینکه در زمستان تنها می‌توان از طرح‌های زمستانی استفاده کرد وجود ندارد.

طرح‌های جدید ناخن تابستانی

طرح‌های جدید ناخن شامل طرح‌های تابستانی است که معمولاً شامل رنگ‌های شاد و شبرنگ است که روی کلیه طرح‌های ناخن بسیار جذاب و شیک مشاهده می‌شود. فقط برای این کار ضروری است از ناخن کار حرفه‌ای مدل‌های متنوعی را که از پیش طراحی نموده را درخواست کرده و یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه خود بر روی ناخن‌هایتان پیاده کنید.

طرح‌های شیک ناخن برای عید نوروز

طرح‌های شیک ناخن معمولاً برای عید نوروز کدم‌اند؟ با نزدیک شدن به فصل بهار که اکثر آرایشگاه‌ها شلوغ هستند و در میان این َهمه شلوغی امکان دارد شخص نتواند در آرایشگاه مطلوب‌ترین مدل را تعیین کند، لازم است از قبل مدل خود را انتخاب و به ناخن کار ارائه نمایید. نمونه‌ها و مدل‌های متنوع و زیبا را می‌توان از انواع شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و یا کانال‌های ناخن کار انتخاب نمود.

طراحی‌های شیک ناخن به شیوه‌های مدرن

 


 

طراحی‌های شیک ناخن به شیوه‌های مدرن

طراحی‌های شیک ناخن دارای اقسام مختلفی است که هرکدام برای موقعیت‌ها و فصول گوناگون به کار برده می‌شوند که زیبایی دست‌ها را دو برابر می‌کند.

دیزاین ناخن با الهام از پوست حیوانات

طراحی ناخن پلنگی یکی از مدل‌های پرطرفدار و محبوبی است که زیبایی و جذابیت ویژه ای را برای ناخن‌ها به ارمغان می‌آورد. افزون بر طرح پلنگی طرح پوست گاوی هم بسیار در زیبایی ناخن‌ها اثر بخش است.

طراحی ناخن هندسی

به کارگیری از خطوط هموار و تیز و اعمال طرح‌های هندسی روی ناخن می‌تواند انتخابی مطلوبی برای طراحی ناخن باشد. شخص می‌تواند این مدل‌ها را به هر شکل و رنگی که دوست دارد روی ناخن‌ها اعمال کند و طرح ناخن نوین و متمایزی داشته باشد.

طرح ناخن متالیک

یکی از انواع طرح‌های شیک ناخن مدل متالیک است.‌ این گونه مدل‌ها معمولاً به وسیله کایلی جنر به کار برده شده اند که درخشش و زیبایی منحصر به فرد و شگفت انگیزی را به ناخن‌ها می بخشد. اگر تمایل به بکارگیری از این مدل ناخن هستید بهتر است سایز ناخن‌ها  مقداری بلندتر از حالت عادی باشند تا زیبایی رنگ‌های فلزی  بر روی ناخن بیشتر مشاهده شود.

طراحی ناخن کهکشانی

از دیگر انواع طرح‌های شیک ناخن می‌توان مدل کهکشانی را نام برد. طرح‌های این مدل جدید معمولاً الهام گرفته از فضا است که به یکی از محبوب‌ترین طرح‌های ناخن مبدل شده است. این مدل را می‌توان به آسانی در منزل  روی ناخن‌های خود اجرا نمود.

طراحی ناخن آمبره یا سایه ای

این طرح از دیزاین ناخن همواره به وسیله اسفنج یا ایربراش صورت می‌گیرد و جذابیت منحصر به فردی را برای ناخن‌ها ایجاد می‌کند. شخص می‌تواند رنگ لاک دلخواه خود را تنها روی نوک انگشت به کار بگیرد و روی مانیکور خود می‌تواند حالت سایه یا آمبره  ایجاد کند.

طرح‌های جدید ناخن با رنگ‌های نئونی

بکارگیری از رنگ‌های نئونی ظاهری زیبا و منحصر به فردی را برای مانیکور عادی و کلاسیک  ایجاد می‌کند. به کارگیری از این نوع رنگ‌ها و تضاد آن با رنگ طبیعی ناخن می‌تواند کلیه نگاه ها را به سمت خود متمایل نماید و تیپی زیبا را به شخص هدیه دهد.