معرفی جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن

معرفی جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن

مقدمه در رابطه با جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن

امروزه کاشت ناخن در بین خانم‌ها و دختران بسیار رونق پیدا کرده است. افراد بسیار زیادی تمایل دارند که این روش را انجام دهند. در نظر داشته باشید که روش کاشت ناخن دارای مدل‌های بسیار مختلف و متنوعی می‌باشد. افراد در صورت آشنایی با جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن می‌توانند بهترین تصمیم را گرفته و دست‌های خود را بسیار زیبا و جذاب کنند. در نظر داشته باشید برای کاشت ناخن به یک سری دستگاه و ابزارهای خاص نیاز می‌باشد. استفاده از این دستگاه‌ها نیازمند داشتن مهارت و تخصص بسیار بالا است. در کل دنیا افراد از روش‌های ژله‌ای، پودری، میکس، اکریلیک و ... استفاده می‌کنند تا بتوانند کاشت ناخن را انجام دهند. حال با ما همراه باشید تا به معرفی کامل روش‌های مختلف کاشت ناخن بپردازیم.

معرفی روش‌های کاشت ناخن

در نظر داشته باشید امروزه جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن وجود دارند. افراد می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند. به طور کلی دو نوع روش کلی برای انجام این کار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

روش اول: کاشت ناخن با مواد پودری.

روش دوم: کاشت ناخن با مواد ژله‌ای.

پایه کلی کاشت ناخن‌، این دو روش می‌باشند. با استفاده از این دو روش می‌توان روش‌های جدیدتری نیز برای انجام این کار به وجود آورد. به عنوان مثال کاشت ناخن قالبی یا دوال، کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر، کاشت ناخن آکواریوم، کاشت ناخن دیپینگ، کاشت ناخن میکس، کاشت ناخن سیلک، کاشت ناخن فرنچ دائمی، لمینت ناخن، کاشت ناخن بیبی بومر یا همان کاشت هایلایت، کاشت ناخن موقت با تیپ گذاری و کاشت ناخن مرمریت جزو جدیدترین روش‌های کاشت ناخن به حساب می‌آیند.

بررسی روش‌های کاشت ناخن پودری

در نظر داشته باشید که کاشت ناخن پودری جزو جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن به حساب نمی‌آید اما جزو یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای انجام این کار می‌باشد‌. خانم‌های بسیار زیادی تمایل دارند از این روش برای کاشت ناخن‌های خود استفاده کنند. روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارند. به عنوان مثال کاشت پودری بر پایه بیبی بومر، هلویی، میکس و ... جزو روش‌هایی می باشند که افراد می‌توانند به وسیله پودر اکریلیک و لیکوئید یک پایه بسیار محکم به وجود آورده و آن را بر روی ناخن‌ها قرار دهند. در نظر داشته باشید که استفاده از پرایمر و سوهان کشی ناخن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. همچنین می‌توانند به زیبایی و استحکام ناخن‌های افراد کمک زیادی کنند. جدیدترین روش کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد. این روش می‌تواند صدف ناخن‌ها را بسیار کشیده‌تر نشان دهد. اگر می‌خواهید ناخن‌های کشیده، ظریف و بسیار شیک داشته باشید شیوه کاشت ناخن پودری با گریم یک روش بسیار عالی و جدید برای انجام این کار می‌باشد.

بررسی روش کاشت ناخن ژله‌ای

در نظر داشته باشید که روش کاشت ناخن ژله‌ای یکی از جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن به حساب می‌آید. این روش نسبت به روش پودری جدیدتر است و طرفداران خاص خود را دارد. در روش کاشت ژله‌ای از سه لایه مخصوص استفاده می‌شود‌. لایه اول بیلدینگ ژل، لایه دوم فینیشینگ ژل و لایه سوم تاپ شاین می‌باشد. این سه روش می‌توانند سبب شوند که ناخن‌ها شیشه‌ای و بسیار محکم دیده شوند. شما بعد از هر بار ژل زدن باید دست‌های خود را در دستگاهی به نام UV قرار دهید و به این وسیله چسبندگی ماده کلینز را از بین ببرید. 

کاشت ناخن آکواریوم یکی از جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن

یکی از جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن و در عین حال عجیب‌ترین‌های آن، ساخت یک آکواریوم کوچک در ناخن‌های افراد می‌باشد‌. به این روش، کاشت ناخن آکواریومی می‌گویند. افراد باید با مهارت بسیار بالایی این کار را انجام دهند تا بتوانند نتیجه‌ای بسیار عالی به وجود آورند. باید دو تیپ را با فاصله بر روی یکدیگر قرار دهند. به این صورت با به وجود آوردن یک فاصله مناسب بین این دو تیپ می‌توانند فضای خالی را به وسیله تزریق آب مقطر و اکلیل، بسیار زیبا و جذاب کنند. اگر اکلیل‌های رنگی در این فضا تزریق شوند می‌توانند جلوه زیبایی مانند آکواریوم را به وجود بیاورند. در نظر داشته باشید که انجام این روش نیازمند مهارت بسیار بالایی می‌باشد. افراد باید بتوانند یک زیرسازی بسیار مناسب را به وجود بیاورند و سپس اقدام به انجام این کار کنند.

معرفی و بررسی جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن

کاشت ناخن مرمریت: کاشت مرمریت نیز یک روش دیگر می‌باشد که جزو جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن است. در این روش از سنگ ریزه‌های بسیار زیبا و براق استفاده می‌شود. افرادی که این روش را انجام می‌دهند همواره از زیبایی غیر قابل وصف آن صحبت می‌کنند. می‌توان گفت این شیوه یکی از این زیر مجموعه‌های کاشت ناخن پودری محسوب می‌شود.

کاشت ناخن فرنچ دائمی: در این شیوه از پودر اکریلیک و یا ژل فشرده شده سفید استفاده می‌شود. معمولاً این پودر و ژل فشرده شده سفید را در قسمت بالایی ناخن به عنوان فرنچ استفاده می‌کنند تا بتوانند زیبایی بسیار خاصی به ناخن‌های فرد ببخشند. در پایان نیز از یک پودر اکریلیک کلیر و یا صورتی استفاده می‌شود که تمام سطح ناخن با استفاده از این پودر کاور می‌شود. سپس بقیه کارها به صورت کلاسیک و قدیمی انجام می‌گردد. در این روش افراد می‌توانند به صورت دائمی از یک فرنچ زیبا و سفید استفاده کنند.

اهمیت انتخاب یک مجموعه معتبر برای کاشت ناخن

حال که در رابطه با جدیدترین مدل‌ها برای کاشت ناخن اطلاعاتی را به دست آوردید باید بدانید که اهمیت انتخاب یک مجموعه معتبر برای این کار بسیار بالا می‌باشد. شما باید دست‌های خود را به افراد متخصص و متبحر بسپارید تا بتوانید بدون به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکلی از نتیجه کار رضایت داشته باشید. مجموعه ای با مدیریت خانم شیرین بهرامی‌نیا یک مجموعه بسیار عالی برای کاشت ناخن به حساب می‌آید. این مجموعه با داشتن افراد متخصص و همچنین استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا توانسته است بهترین کاشت‌ها و ترمیم‌های ناخن را انجام داده و رضایت خاطر مشتریان زیادی را جلب کند. پس در انتخاب مجموعه مورد نظر نهایت دقت خود را به کار ببرید تا بتوانید از نتیجه‌ای بسیار عالی بهره‌مند شوید.