پرطرفدارترین ترند طراحی ناخن 2020

پرطرفدارترین ترند طراحی ناخن 2020

اگر می‌خواهید تیپ خاص و شیکی داشته باشید باید به تمام جزئیات دقت کنید. یکی از این جزئیات، تمیز و شیک بودن ناخن است. بخصوص اگر ناخن‌تان مانیکور، کاشت یا ژلیش داشته باشد، طراحی که برای  ناخن خود انتخاب میکنید بر شیک و لاکچری بودن شما تاثیر زیادی دارد. سالن زیبایی شیرینا در این مقاله می‌خواهد شما را با جدیدترین ترندهای طراحی ناخن آشنا کند.

طرح ناخن آمبره

مدل طرح ناخن آمبره یا به قولی سیاه روشن یکی از مدلهای پرطرفدار است که این روزها بسیار محبوبیت دارد. مدل آمبره ناخن در زمان‌هایی که دوست دارید از چند رنگ لاک ناخن متفاوت استفاده کنید گزینه بسیار مناسبی است و باعث میشود تا ناخن‌های زیبا و متفاوتی از حالت معمول خود داشته باشید. شاید نام آمبره را بیشتر برای مو شنیده باشید اما جالب است بدانید که نوعی بازی با رنگ لاک بر روی ناخن است که با رنگ‌های مختلف باعث سایه روشن شدن ناخن می‌شود که ترند طراحی ناخن 2020 به شمار می‌آید.

طرح‌های هندسی

طراحی ناخن متدهای بسیار متنوع دارد که هرکدام، جلوه‌ و زیبایی خاصی را بر روی ناخن‌ها نشان می‌دهد. یکی از این دیزاین‌های خاص و زیبا برای ناخن‌ها کشیدن اشکال هندسی و خط‌های صاف برای طراحی ناخن می‌باشد. این متد، از تنوع بسیار بالایی یرخوردار است  با استفاده از رنگ‌های مختلف ، طرح‌های منحصربه‌فردی می‌توان بر روی ناخن‌ها طراحی کرد. این طراحی ترند سال 2020 است که بسیار میان نوجوانان و خاص پسندها طرفدار دارد. مثلا طراحی مثلث و یا دایره‌های کوچک و ساده بر روی ناخن می‌تواند استایل کلاسیک و خاصی به ناخن‌های شما بدهد. استفاده از رنگ‌های ملایم در این سبک از طراحی ناخن بیشتر کاربرد دارد.

طراحی متالیک

ترکیب طرح‌های هندسی با رنگ لاک‌های متالیک ناخن، ترند بعدی 2020 است که انگار هیچ وقت خیال از مد افتادن را ندارد و طرفداران خاص خود را دارا می‌باشد.

رنگ‌های متالیک مثل: طلایی، نقره ای، مسی و حتی برنزی امسال بسیار ترند شده اند. خوبی رنگ‌های متالیک این است که به راحتی با هر رنگ لباسی ست می‌شود و حتی با رنگ‌های دیگر لاک هم می‌توان آن را ست کرد. اگر می خواهید طبق مد روز پیش بروید و متفاوت باشید، به مدل های متنوع و زیبایی که در سایت شیرینا بیوتی برای‌تان آماده کرده‌ایم، نگاهی بیاندازید.

فرنچ ناخن با طرح‌های بدون قرینه

از جمله ترندهای سال 2020 طرح‌های بدون قرینگی است که بیشتر در مدلینگ از آن استفاده می‌شود. این طرح ناخن از هیچ قاعده خاصی پیروی نمی‌کند و هیچ نظم و قانون خاصی در طراحی ندارد و جلوه بسیار متفاوتی به دستان شما می‌بخشد.

طراحی با مروارید

اگر به دنیای مد و فشن علاقمند هستید و آن را دنبال می‌کنید، پس احتمالا در طرح‌های 2020 طراحی با اکسسوری و مرواریدهای ریز را دیده‌اید که بر روی ناخن طراحی شده است. براحتی می‌توانید مرواریدها را با چسب مخصوص بر روی ناخن خود بچسبانید. تعداد استفاده از مروارید کاملا بسته به سلیقه خود شما دارد ولی بهتر است که در آن زیاده‌روی نکنید.

طرح‌های مرمری

مدل دیگری که در سال 2020 بسیار ترند شده است طرح مرمری می‌باشد. برعکس ظاهر این طرح زیبا باید عنوان شود که اصلا طراحی پیچیده‌ای ندارد و ظاهر بسیار زیبایی به ناخن‌ها می‌دهد. طراحی ناخن مرمری به سطح ناخن‌ها شکل و شمایلی مانند سنگ مرمر می‌دهد، از مدل‌های جذابی است که در بین بانوان طرفداران زیادی دارد. لاک ناخن مرمری را با نام ابر و باد بیشتر می‌شناسیم، یکی از طرح‌های زیبا برای ناخن است که می‌توان از ترکیب رنگ‌های متنوعی استفاده کرد. مدل جالب این طرح که دقیقا شبیه به سنگ مرمر است، از دو رنگ لاک سفید و مشکی قابل اجرا است.

برای اجرای طراحی ابر و بادی، از رنگ‌های مختلف لاک را بصورت قطره‌ای روی سطح آب می‌ریزند و با همزدن نامرتب رنگ‌ها در هم، طراحی زیبا و جذابی از آب در می‌آید.

فرنچ کناره‌های ناخن

فرنچ اطراف و گوشه‌ی ناخن سال‌هاست که مورد توجه بسیاری از افراد طراحان است ولی استفاده آن بیش از پیش باعث شده است که یکی دیگر از ترندهای 2020 بشمار آید. در این مدل طراحی می‌توان گوشه پایین و یا بالایی ناخن را با رنگی متفاوت از بیس به صورت هلالی شکل یا هر طرح دیگری که در نظر دارید مشخص کنید.

طراحی ناخن با رنگ و طرح‌های متفاوت

یکی از دیگر طرح‌های محبوب میان خانم‌ها، استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت در طراحی ناخن است که در2020 بسیار ترند شده است اگر طرفدار سبک بوهو هستید این طرح به شما پیشنهاد می‌شود. بخصوص در فصل تابستان بسیار این طرح مورد استقبال قرار گرفته است که هر ناخن را با یک رنگ متفاوت لاک بزنند.

طراحی با کلمات

استفاده از کلمات اولین بار در سال2017 توسط کیتی پری مورد توجه همگان قرار گرفت که در حال حاظر به ترند 2020 تبدیل شده است.

تایپوگرافی بر روی ناخن یکی از روش‌هایی است که با کلمه، جمله و یا حروف مختلف روی ناخن می توان طراحی کرد و زیبایی خاصی به ناخن ها می‌دهد.

طراحی سه بعدی یا برجسته

در این سال‌های اخیر تغییرات زیادی در روند طراحی ناخن دیده شده که یکی از این طرح‌های موفق طراحی ناخن سه بعدی می‌باشد. یکی دیگر از ترندهای ناخن 2020 را می‌توان طراحی سه بعدی دانست.

بهترین کاشت و طراحی ناخن را می‌توانید در سالن زیبایی شیرینا بیوتی با مدیریت خانم شیرین بهرام نیا در خیابان سعادت آباد در بلوار دریا داشته باشید.

  1. دیزاین با پولک
  2. دیزاین با ژل فویل
  3. کروم یونیکورن
  4. لاکژل چشم گربه‌ای
  5. لاکژل روی ناخن طبیعی
  6. ترمیم پودر و لاکژل
  7. پدیکور